Gå til innhold

voondt under beina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått hjemme på parketten å ryddet å pakket i hele dag til vi flytter på tirs.d, nå har jeg så vondt under beina at det verker når jeg sitter og,har fått dette mye ute også..spes under helen..andre? går dere med gode innesandaler eller? tror ikke beina tåler vekta mi mer.heh. *auu*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme problemet, så jeg har investert i fotbad;) Vet ikke om d funker, men det er så godt!

Mange prater om slike clogs, tenkte jeg skulle prøve dem å håper de funker!

Skrevet

Det er nok både gangsperr og det at de små bena i føttene glir fra hverandre når man er gravid, fordi senene og bindevevet blir mer elastisk. Har hatt det i hver graviditet, det kommer og går litt. Men det som hjelper mot det, er enten at noen masserer deg, eller at du kjøper et sånt massasje- kulebrett (de har ett på BodyShop som jeg har, det funker fint!), sånn at du får massert de små musklene mellom beina.

Du kommer nok til å få vondt igjen etter fødselen, når senene trekker seg sammen igjen, så det er en god investering med et sånt brett! Min mann gidder ikke å massere meg så ofte som jeg trenger det, ivertfall!

Skrevet

ok.tusen takk for svar å tips=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...