Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Vi har vært 4 ganger i Thailand, men bare en gang med barna med oss. Da var vi på Surin Beach Resort, på Surin Beach. Det var et fantastisk hotell:-) Denne gangen vil vi til Patong eller Karon. Hotellet på Surin hadde kjøkkenkrok, balkong, soverom og oppholdsrom. Det er det vi er ute etter nå også slik at vi kan legge barna på eget rom. Har dere noen hotell å anbefale til meg???? Dele litt erfaringer med meg... Hva heter rommet viss vi skal ha eget soverom inkludert? Blir ikke klok på disse navnene: Superior, Lux og delux.....
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har vært i Phuket 3 ganger med sambo,. For det første ville jeg nok ikke tatt med barna til Patong for å være i hele ferien. Det er et partysted. Man får ikke ligge i fred på stranda pga av selgere som vandrer opp og ned langs stranda. Vannet i sjøen er grumsete og det er noen alger eller hva det er som stikker. Derimot ville jeg prøvd Karon eller kata beach. Karon er et veldig rolig sted ved siden av Patong men roligere enn Patong. det stikker ikke i vannet. Ikke fullt så mange selgere langs stranda osv. Karon er litt skandinavisk og man kan oppleve å finne en restaurant der de skjønner norsk og kan snakke litt samt har litt "kjente" retter for barna, som kjøttboller og pannekaker osv. Kata har vi stortrivdes på. Rolig og flott. Du kan sende meg en personlig mld. hvis du vil ... God tur i allefall
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Hei.-) Jeg har vært mye på Patong, så jeg vet hva jeg går til. Er nok av uteliv, men nå skal vi jo ikke ut så mye ut på kveldene. Det jeg lurer mest på er om du vet om noen hotell som du kan anbefale...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå