Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39, og hadde veer i hele går, ikke veldig vonde men jevne. Reiste til sykehuset kl 15 og da stoppet det selvfølgelig opp.Dette er fødsel nr 3 så har hørt at det kan skje, ble der en stund og de sjekket at babyen hadde det bra. Men det var ingen åpning. Reiste hjem igjenn m en ganske skuffet pappa.Men riene tok seg opp igjenn da jeg kom hjem og la meg ned. De føles ikke som riene jeg hadde m nr 2 , de her tar mer nederst i magen, og i bekkenet og ryggen og gir en brennende smerte.Varer ikke lenge, men har kommet med kanskje 20- 30 min mellomrom. Noen som har hatt lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som fødselen er i gang ;-)

Skrevet

kanskje du er en av de som ha effekt på fullmånden.....

Skrevet

jeg har det på akkurat samme vis. Har hatt det sånn flere ganger, men så stopper det selvfølgelig opp etter noen timer. Slitsomt.

Vi får bare håpe at noe skjer snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...