Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Er i uke 39, og hadde veer i hele går, ikke veldig vonde men jevne. Reiste til sykehuset kl 15 og da stoppet det selvfølgelig opp.Dette er fødsel nr 3 så har hørt at det kan skje, ble der en stund og de sjekket at babyen hadde det bra. Men det var ingen åpning. Reiste hjem igjenn m en ganske skuffet pappa.Men riene tok seg opp igjenn da jeg kom hjem og la meg ned. De føles ikke som riene jeg hadde m nr 2 , de her tar mer nederst i magen, og i bekkenet og ryggen og gir en brennende smerte.Varer ikke lenge, men har kommet med kanskje 20- 30 min mellomrom. Noen som har hatt lignende?
jentebabymom Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 kanskje du er en av de som ha effekt på fullmånden.....
snehvit77 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 jeg har det på akkurat samme vis. Har hatt det sånn flere ganger, men så stopper det selvfølgelig opp etter noen timer. Slitsomt. Vi får bare håpe at noe skjer snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå