Gå til innhold

Da har jeg sommerferie!! :)


Arwen*

Anbefalte innlegg

Litt for utrolig til å være sant, synes jeg. Har vært ganske slitsomt å jobbe de siste mnd, og nå er jeg endelig i mål og kan bare nyte de siste ukene før mini kommer. Kanskje jeg t.o.m rekker å vaske litt klær og finne fram det som skal ned fra loftet, nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggrisen....!!! =)

Men jeg har bare ei uke igjen jeg også, så er det min tur! Skal få skvisa inn litt ferietur, både med båt og med bil, men er ellers klar for å slappe av masse i hagen vår! Skal vaske mini-klærne jeg har kjøpt inn og mase litt på sambo'n så badet blir ferdig oppusset.... Og ellers bare ta livet med ro og psyke meg opp til den store D-dagen!! Gleder meg masse!!

 

Kos og klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også jobbet siste dagen min i dag. deilig med 3 uker ferie før permisjonen starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også startet sommerferien igår, tre uker ferie og rett over i permisjon. Har masse å ordne før nurket kommer , så det passer bra. I tillegg jobbes det på spreng for at huset skal bli ferdig oppusset- satser på at vi rekker det.. ser iallefall lovende ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Skal jobbe frem til permisjonen som starter 25 juli... Men skal bare jobbe tre dager i uka så da blir det jo bare kos... blir faktisk ikke mer enn ca 10 dager til på jobb det ... hmmm ojsann... det er jo ingenting... tror jeg må lage en plan over det jeg skal nå innen permisjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tatt ferie. Skal ha tre uker ferie før jeg går rett over i permisjon. Ikke mer jobb på meg på leeeeenge nå. For min del har det ikke vært noe tungt å gå på jobb, men d blir utrolig deilig med ferie likevel. Man er liksom svært innstilt på ferie når det nærmer seg. Blir nok litt rart å ikke skulle tilbake på jobb igjen på flere mnd. Litt vedmodig på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...