Surk Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Er 35+1 idag.. kjøpte meg slike bringebærkapsler.. men kor lenge før termin skal ein begynne å ta dei?????
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det er så mange tråder om bringebærkapsler... har ikke lest dem men tenkte at nå må jeg spørre hva det er for noe. Har ikke fåt beskjed av hverken JM eller Lege å ta dette (jeg har en lege som driver med alternativ medisin) er dette noe jeg får beskjed om å ta seinere??
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg var hos homeopat i dag fikk der et skiv om dette. De skal taes 2 mnd før termin og en mnd etter :-) Gjerne med en kopp varm te til (best resultat). man kan også ta to kapsler og dele og helle pulveret i en kopp varmt vann (kan smake ikke godt). Lykke til :-) Apoteket hadde ikke hørt om dette, men helsekost har det. Det er med på å forberede og hjelpe livmoren også etter fødsel til å trekke seg sammen har jeg fortstått det riktig..
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg begynte på de ca uke 34-35, tror jeg, men tar de bare sporadisk når jeg husker på de. Vet ikke helt om jeg har troen på de, så da blir det litt halvhjertet.. De skal ikke brukes de første 7 mnd, men du kan trygt begynne på de nå. De skal visstnok få fart på fødselen og hjelpe mot rifter, og hjelpe livmoren å trekke seg sammen igjen etter fødslen.
Surk Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 oki.. tar dere 2 kaplser, 2 ganger om dagen... står det på boksen...
Solskinnsjenta Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Var på helsekost for å kjøpe og der sa de at man absolutt IKKE skulle begynne med verken kapsler eller te før uke 37. Dette fordi det kan sette igang premature rier. Bringebærblad stimulerer livmoren og mange får kynnere en stund etter at de har tatt kapslene/drukket te. Disse kynnerene kan gå over i premature rier, og da er det greit å være et godt stykke på vei i forhold til termin. Har hørt dette flere forskjellige steder, så vil ikke anbefale å begynne noe særlig før uke 37.
Surk Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 oki.. kanskje eg skal vente et par veker til da.. Ho på helsekosten viste ikkje noke om kati ein kan begynne.. så fikk ikkje noke svar der!!! men har no dei i hus om ikkje anna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå