Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har bursdag i helgen, og vurderte å ønske meg penger. Da kan jeg få ca nok til å ta en pakketur i august med sambo. Han vet ikke at jeg har lyst til dette, og vi vet ikke hvordan d blir meg ny jobb og slikt (han søker nå) Men har litt lyst til å overaske han, og bestille en uke. han har jo ikke hatt mer enn 2 uker ferie i år, så det burde ikke være noe problem? Litt greit å få vært kjærester litt. var på tur i april med sønnen vår, men det ble ikke mye tid på oss da merket jeg. Og vi trenger den tiden.... som vi alltid glemmer å ta oss... Ville dere bestilt en tur? er så usikker...
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det hadde jeg gjort uten tvil!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå