twingirl Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hei. Jeg lurer på om det tilfeldigvis er noen fra Moldeområdet innpå her? Vi flytter til Molde i slutten av september, og vi kjenner ingen i Molde med barn. Hadde vært veldig koselig å blitt kjent med noen her før vi flytter oppover Jenta vår ble født 17. april. Vennlig hilsen Anita
Huldrina Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Det er en jo god stund siden du skrev inn her, men jeg svarer likevel Flyttet til Molde i fjor sommer, og fikk en gutt i oktober. Hadde vært hyggelig å bli kjent med dere! Hilsen mor snart 26
tussemor5 Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Hei!!!!!!!! Jeg bor i nærheten av Molde. Har ett barn født i 2007 og har akkurat fått nr 2. Er innflytter selv og blir gjerne kjent med dere begge!!!!!!!!!!! Blir 31 i dag
jente08 <3 jente11 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Og vi flyttet hit i slutten av januar... Fikk ei lita frøken i august i fjor (8mnd i dag!). Kanskje vi skal treffes en dag med de søte små?... Noen som blir med? Har selv passert 26år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå