twingirl Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hei. Jeg lurer på om det tilfeldigvis er noen fra Moldeområdet innpå her? Vi flytter til Molde i slutten av september, og vi kjenner ingen i Molde med barn. Hadde vært veldig koselig å blitt kjent med noen her før vi flytter oppover Jenta vår ble født 17. april. Vennlig hilsen Anita
Hollow <3 ADRIAN<3 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Heisann!!! Jeg bor ikke i Molde, men i Kristiansund.. Ikke så leng vei i mellom Jeg har en gutt som ble født 17 mai, så de er jo ganske javngamle da Hva med å melde deg på barselgruppe på helsestasjonen?
lille me og mine Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 hei bor i elnesvågen, fikk ei jente 05.10
maritini Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Hei:) håper du har møtt noen fra molde med barn:) jeg går å venter på min solstråle.. ca 14 dager igjen...
Mammatil2gullgutter<3 Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Hei! jeg bor i rundt Molde:) og vil gjerne bli kjent med noen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå