Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Å...jeg føler at spørsmål i denne sjangern har vært stilt 1000 ganger før, men de blir liksom ikke aktuelle før jeg kjenner dette selv! Så jeg håper noen av dere snille, erfarne kan svare meg! Jeg har hatt et "problemfritt" svangerskap til nå(dvs alt har gått "etter boken" på mange måter), er 35 uker i dag. Nå sto jeg her og pusket på kjøkkenet og plutselig kjente jeg en merkelig stikking øverst i skjeden(livmortappen?) og noen tunge bevegelser nede i bekkenet. Over på et minutt.....Synes også magen har sunket litt i løpet av de to siste dagene, men er ikke helt sikker. Tror dere dette kan ha vært hodet som "skrudde seg fast"? Eller iallefall på tur til å gjøre det? Isåfall begynner det å demre for meg at jeg faktisk skal FØDE om ikke så alt for lenge! Very excited now.......... Hva tror dere? Så takknemlig for svar............selv om jeg skjønner om dette er et jadi-jadi tema for mange av dere!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det kan høres ut som hodet er på vei ned i bekkenet ja. Jeg er 36 uker og har også hatt stikkende ubehag der nede i det siste, og ser tydelig at magen har sunket. Tar det som et tegn på at det nærmer seg :-)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Syns ikke det gjør noe om spørsmål blir stilt om igjen jeg da..lærer noe nytt hver gang,hehe.. Men kan ikke svare deg sikkert da..Hos meg festa hodet seg rundt uke 32-33, og jeg følte det som om det var mer press nedentil, nesten som om jeg av og til satte meg på hode(!)...vanskelig å forklare, men det var omtrent rundt tiden da magen sank også.. Hmm..ble du klokere tro?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Ja, jeg ble klokere!! Blir helt overrasket over meg selv hvor gira jeg ble nå! Jeg skal faktisk føde!!!!!!!! Hodet var nedovervendt for et par dager siden da jeg var hos jordmor, men det var ikke festet.... Så kanskje det virkelig er noe på gang! Blir så overrasket over hvordan alt på en måte skjer i de ukene man leser at de "skal" gjøre det på en måte. Denne kroppen asså!Programmert Hvordan vet lillebebien at den skal snu seg f..eks..........
_Juni04_ned ny spire Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 men hvordan er dette på andregangsfødende. vil jeg i det hele tatt merke noe? nå føler jeg ung og dum her...hehe
varg veum Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 jeg er 2.gangs og har termin sånn ca... ehh no?? hehe (30.juni) i dag va hodet ikke kommet ned i bekkenet engang... men det er vist ofte sånn med flergangsfødene.. når vannnet går så fyker det ned likevel ikke noe å tenke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå