cocotin Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Gutten min er veldig aktiv, og har tidligere syntes det bare var bra. Men i natt våknet jeg et par ganger av at han gikk helt" bananas". Og nå sitter jeg med en ekkel følelse om at noe kanskje er galt. Er det noen her med erfaringer som dele de med meg?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Har hadd det sånn på natta den siste uka, føles ut som hun ommøblerer vilt nedi der..
LynxLynx Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Sånn er det her hele tiden. Virker som han hopper tau med navlestrengen, leker Bruce Lee samt spiller fotball og jazzballet. Samtidig... Jeg bare håper på at han ikke er like aktiv når han kommer ut...
superhappy32-guttemamma Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Ubehaglig når han romsterer langt nede i bekkenet synes jeg. Vet ikke om det er armene han driver å bokser med da...Hodet ligger ned, heldigvis!
superhappy32-guttemamma Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 er i uke 39, synes det er stillere i magen over lengre tid nå enn før. I går var jeg på kontroll og han hadde puls i 120, da sov han nok. Håper han har godt sovehjerte som mamma og pappa.........
jentebabymom Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 syng litt når det sparker som værst eller støvsug, det pleier jeg å gjøre.det funker.
Tonje, M&A Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Veldig aktiv her og. Flere netter hvor jeg ikke har fått sove før 4-5 tida. Sparker opp i ribbeina og ned i blæra... Husker sist jeg gikk gravid at dette bare var på slutten, men jeg er bare i uke 29. Nevnte det for jordmor og hun sa det bare var bra at hun var aktiv, positivt tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå