min tur snart? Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Vi har ei datter på snart 5 år,som bor 50-50. Problemet er at faren begynner tildlig på jobb,og ho leveres i barnehagen rundt 07. Jeg er i mot dette da jeg syntes det blit altfor lang dag. Jeg har tatt opp dette m faren nå,og han ble ikke spes.fornøyd. Som jeg sa at når ho begynner på skolen må vi finne en løsning på dette! Han jobber i byggebransjen og bor litt unna,så han må være tidlig på jobb. Jeg begynner kl.09 på jobb,og syntes det er bedre at ho da er mest hos meg pga dette,eller at han begynner seienre den uka han har ho.vet ikke hva jeg skal gjøre? jeg syntes at en dag på nesten 10 timer er alfor mye for en liten jente. Noen som har erfaring eller kan gi oss råd? Jeg har jo ikke lyst til å ødelegge for faren eller noe,men jeg tenker på datra vår sitt beste.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 helt ærlig? Det beste for datteren er at hun er 50/50 så lenge begge foreldre er fornuftige mennesker som er god med barna sine.. Nå er hun 5,men når hun begynner på skolen har hun mulighet for SFO før skolen. Noen barn elsker dette,mer tid og gøy med vennene sine. Snakke med henne om hun syns det er tungt? Viktig å spørre barna og ikke ta alt for gitt,bare fordi man selv syntes det er tungt. Og viktig å ikke putte munn i ordene hennes også når man spør
Lykkeliten og jeg Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Nå går jeg hjemme så det er litt annerledes nå. Men da jeg jobbet så var det jeg som leverte stebarna (barna til mannen min) i barnehagen/sfo. Mannen min måtte kjøre kl 6 og jeg en time senere for å komme tidsnok på jobben. Så de ble og levert kl 7 om morgenen og hentet mellom 16 og 16:30 på ettermiddagen. Ja, det er tidlig, men det er ikke slik at alle har et valg. Jeg synes det blir urettferdig for pappan og barnet at de skal bli nektet samvær på ukedagene pga tidlig levering i barnehagen/sfo. For han må jo tross alt på jobben og når han pendler (som oss) så har han ikke store valget. Syns ikke man kan kreve at han skal jobbe måtte jobbe masse overtid i den barnefri uka si heller, bare for å gjøre opp for den andre uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå