*Villekulla* Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Er altfor tidlig ute (8 uker til jeg skal føde), men synes det var så koselig å få den på plass på soverommet vårt. Har redd opp med dyne, babyteppe og kosedyr så nå ser det skikkelig søtt ut, hehe
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hehe, det er så koselig å orden til den lille. Ordnet senga til den lille denne uka her. Kjennes veldig godt å ha ting klart. Kan slappe av nå. Begynner på uke 36 på mandag.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 ååå det er så koselig. gjorde det for en uke siden jeg. har 4 uker igjen nå. er så nusselig den lille senga. går og ser på den hver dag og må rette litt på og sånn:):)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Oj, jeg har fire uker igjen og har ennå ikke ordnet den.. Skal ha vugge de første månedene, og alt er kjøpt inn, har bare ikke strøket sengetøyet og redd opp ennå. Vuggen er så grei å slenge ting opp i istedet for at det skal havne på gulvet, men kanskje jeg burde få fingeren ut etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå