Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Har vært litt stressa her, vi har hatt en katt her som bare skulle bo her midlertidlig for at han ikke skulle bli avlivet.. Det var ikke akkurat så lett som jeg trodde å få gitt han videre, men i går flyttet han til besteforeldrene til snuppa. Nå får han være ute, og det vanker fersk fisk hver dag. Han hadde visst fanget en frosk i går kveld og stolt vist den frem til alle som ville se. Usj. Sove i sengen får han og. Hurra, det løste seg!
frøken blå Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hurra!! Jeg klapper sammen med deg. Så koselig!! =) Nå er nok pus glad skal du se....
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Tror han er veldig fornøyd, var ikke noe særlig å bo i 4.etasje og bare få kikke ut på livet gjennom vinduene.
frøken blå Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 *nåhh.... så søtt!* Sånn får jeg tårer i øynene av.... som den katteelskeren jeg er! =)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Hehe. Han er verdens fineste også, skjønner du. Skulle ønske jeg hadde hus og ikke var allergisk. Men han får det fint nå. Hihi. Og datteren min får jo sett han ofte, det er så bra.
Nit@™ Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Så bra at det ordnet seg til beste for både dere og pus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå