Athina' Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Får bare feilmeldingen på hvit bakrunn: Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Noen som vet hva som skjer og kan hjelpe meg?
Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 HAr samme problem jeg å, og det er SÅÅÅÅÅÅ IRRITERENDE!!! Har vært sånn i snart to uker!!
Athina' Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg får ikke engang til å logge meg på normalt!! Jeg logger meg på - så kommer den feilmeldingen - så må jeg gå tilbake og da ser det ut som jeg ikke er logget på MEN når jeg trykker på 2. trimester så poff er jeg inne der ! MEN det er .veldig tilfeldig hvilke sider jeg får kommer inn på før meldingen kommer ! :-( AAAAARRRRGHHH !!
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 samme med meg, skikkelig skipt. Får ikke slettet meg for å¨registrere meg på nytt engang:(
tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 samme problem her! har vært slik lenge nå! jeg vil se profilen min!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå