Gå til innhold

flere 2.gangs som er 14 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sier magen vokser fortere andre gangen..-og jaggu stemmer det iallefall her... har store problemer med å skjule magen nå,og syns samt det er litt flaut,da mener jeg selvfølgelig å være 3 1/2 mnd å ha SÅ stor mage liksom !!!

Jeg har alltid hatt litt mage,og trodde kanskje det bare var innbilninger,men sambo ser det tydlig han også.. det kan umulig bare være 1 der inne..-og hvis det er 1,så er du lenger en 3 1/2mn på vei,sa han :s heh

føler meg bare diger :(

navlen har også begynt å sprette seg ut,noe den ikke gjorde før jeg var ca halvveis sist..

noen fler med samme "problem" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i akuratt samme situasjon jeg.2 gang fødene og ser ut som jeg er sprekkferdig hehe...føler meg ikke helt i topp form heller.tungt er det også og ryggen og beina har hatt det bedre.

trodde kansje også jeg hadde to inni der ,men det var bare en.jeg er 14+1 i dag.ligger bilder på profilen min også.

Skrevet

Sjekk ut denne sida minmave.dk, trykk på uge for uge på venstre sida, så kan du klikke deg inn på 14. uke og se magebilder fra andre som er like langt på vei, både 1. gangs og 2.gangs. Ganske stor forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...