*betty* Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Datteren vår er 5 mnd, og begynner å bli så forferdelig nysgjerrig. For tidlig å begynne med sportsvogn? Har Simo kombi.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Tror vi bytta da han var ca 6,5 mnd... Men vet d er mange som bytter før. Kommer an på ungen..!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Det er ikke for tidlig, men tror du må passe på at sportsvognen ikke er helt oppe i sitteposisjon. Legg den litt ned i ryggen, eller helt ned om det er mulig at jenta di godtar det. Når de er 6mnd og oppover kan du la de sitte mer rett i ryggen med støtte.
Lille søtnos Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Vi begynte da smurfen var ca 5,5 mnd. Da var hun lei av å se innsiden av kalesjen! Hadde den på et lavere hakk i starten, og lot henne sitte der i korte perioder i starten. Det blir jo litt som de sitter i bilstol hvis du ikke har den rett i ryggen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Vi begynte i dag! Vesla er snart 5 mnd og hater å ligge i vogn. Jeg bytta i håp om at hun skulle synes tur er mer moro om hun fikk sett litt, så jeg tok opp ryggen på det nest nederste hakket (Simo kombi) og det funka! Hun sov i over en time :-)
*betty* Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 Takk for svar. Ja, jeg kommer selvfølgelig til å ha den på det nederste hakket i begynnelsen. Da tror jeg at jeg tar bort bagen i morgen. Tipper hun blir veldig fornøyd med å endelig få sett litt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå