Gå til innhold

Hei:) kan jeg stole på d?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter:)

Jeg og sambo har hatt litt dårlige perioder i d siste, men nå har d bedret seg:) d har vert litt frem og tilbake med når han vil ha barn, og slike ting. Men på mandag så fikk jeg vite at bestevenninda mi er gravid igjen, hun har en sønn på 7 mnd, å nå er hun 11 veker på vei igjen:)

Da sa sambo at nå tror jeg vi med skal få , siden *venninda* di er gravid pluss at begge brødrene hans skal ha, og en kompis av han, så fikk han også veldig lyst på:) men han viste ikkje helt når, men at d vertfall ikke vart seinere en september før vi startet:):)

før har vi snakket om å egentlig blitt enige om å starte i midten av juli, og jeg sa til han at jeg håper d kan bli da, siden d er da vi har vert enige om fra før:)

igår sa han at d er so stoooor(vise med hendene sine) sjangs for at d blir da, og så smilte han:)

men jeg sliter litt med å stole på at han holder d, han har så lett for å frike ut rett før. Tror dere jeg kan stole på d?

jeg har også vert inne på babyplan.no og kjøpt eggløsningstester og gravidtitestester:) tenkte d kunne vere et hint til han om at nå er d virkelighet at d skal sje. tror dere d var domt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... Og du ser ut til å være musen.

Jeg syntes ikke han skal putte så mye humor inn i at det er stooooor sjense for at dere skal prøve da. Enten skal dere prøve eller så skal dere ikke prøve. I tilfelle at han trekker tilbake et løfte han har gitt deg, bør du gå i deg selv og spørre om du vil ha denne typen utrygghet i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...