Gå til innhold

Når rer dere opp sengen til bebisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sprinkelsengen står klar på gjesterommet, men jeg har bare sååå lyst å flytte den inn på vårt rom og re den opp...er d for tidlig, vil d samle seg for mye støv i den hvis jeg gjør d nå?? Har akkurat 1 mnd igjen til termin i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he jeg har termin to dager før deg og hos oss har senga stått klar en uke nå. klarte ikke og vente:):):) den ble så søt med det lyse blåe senge tøyet og den lille dyna. den står på barne rommet enda da. men jeg må inn dit hver dag og re den opp på nytt og bare se på den for den er så søt og gleder meg så mye

Skrevet

Jeg har tatt ned voggen og har sååå lyst til å re den opp nå..... to mnd igjen til termin ;-)

Skrevet

*rødme, rødme* eg skulle liksom vera så avslappa i forhold til dette beibistyret, men redde opp samme dagen som eg fekk sengetøyet i hus. Me handla inn litt tidlig for me skulle jo fly heim tidlig. Me skifta på senga når jenta kom heim fra sjukehuset.

Skrevet

Sukk..redde opp senga denne uka her. Har lagt laken over sånn at den ikke skal bli nedstøva...så kan jeg gå å kikke innimellom og se på den søte lille dyna. Kjennes godt å ha alt klart nå. Begynner på uke 36 på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...