Honningmelon Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe en brukt, som jeg kan bruke på handleturer og slik. En sånn trille med vendbare fremhjul, og kalesje. Er det greit å ha en slik, eller er det ikke så viktig? Og hvordan er disse for mindre barn (jenta mi er 7 mnd)? En sånn Carena Easy for eks.?
smakk Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har en liten paraplytrille, uten kalesje for de er minst, i bilen som jeg bruker når vi er på handlesenter o.l. Jeg synes det er supert, er så pes med diger vogn inn og ut av bilen. Ville ikke hatt vogn med sånne vingle-forhjul til lengre turer, de er rimelig irriterende med en gang man kommer på ujevnt underlag.
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Nei, bruker bæremeis hvis vi skal bå butikken eller en kjapp tur i byen. Kjempepraktisk
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Ikke Carena Easy! Knirker som et uvær, er stiv å trille, håpløs å vippe opp/ned kanter, blir utrolig skeiv og dårlig etterhvert..! Vi er avhengig av trilla vår, en Titanium Baby, den ligger fast bak i bagasjerommet, så om jeg skal en snartur på butikken så slipper jeg å dra storevogna ut og inn av bilen :-) Så lenge den kan legges ned i ryggen og du ikke skal gå på veldig ujevnt underlag kan de brukes fra starten omtrent..! Se på f.eks. BabyDan sine triller - kanonkvalitet til en halvrimelig penge! :-)
Honningmelon Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Hvor finner jeg BabyDan sine triller da? På nett?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Tror vi skal ha en sånn MacLaren-trille, men de er ikke akkurat billige da.. Får se hva han der faren sier om å kjøpe enda en ny vogn. Tror de er vanskelige å få kjøpt brukt. Men for all del, ikke kjøp trille fra Babyproffsen. Vi hadde en sånn til snuppa, den knakk..Drittvogn
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Vet ikke om du får kjøpt dem på nett, men de har dem hvertfall på Babyshop og Barnas Hus..! Enig med hun over, Maclaren er også supergode triller, men i en svimlende prisklasse..! :-/
Gjest otilie79;) Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Har bestilt ei sånn Breaker kombivogn å ha til sånn shoppingtrille. Ville ha ei vogn som jeg kunne ha både forover og bakovervendt siden minsta er så lita enda:o)
candyland Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 vi har carena easy. kostet kun 900 tror jeg ny. begynte vel å bruke den når han var rundt 6-7 mnd tror jeg. jeg er kjempefornøyd med den, han sover godt i den(kan ta ryggen helt ned) og tar liten plass i bil:)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 mammmamia har dere smurt hjulene da..? vognen skal ikke knirke sånn. du må ta av hjulene forran.. smør de med fett. du får bla kjøpt den på clas ohlson.. vognen blir vanskelig å styre etterhvert om man ikke smører den.. syntes carena easy er en super fin vogn jeg da men.. vi har en troller trille i svart som er lik den carena trilla. du må gjerne kjøpe den. brukt kun 3 mnd i fjor sommer. står bare her. selger den for 300 hvis du vil?
___ Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Vi har ikke. Bruker bæresele på den minste (6 mnd) og den eldste går selv (2 1/2 år)
Puncky med nr tre i magen Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Vi har babydan sin stocholm-trille, og den har vært helt super som ei reisetrille.
Honningmelon Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. juni 2007 Ja, jeg er interessert i vogna di :-) Hvordan er den? Svingbare hjul og slik? Hvor mye blir det med porto tror du? Har ikke råd til så mye skjønner du :-)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 den er omtrent som easy sin.. 4 stillinger i ryggen. like stor handlekurv under. det er sånn "kaffe" brett på den og svingbare hjul forran.. men hvor bor du i landet da.? lang unna oslo?
Honningmelon Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. juni 2007 Bor på Toten, men gubben jobber i Oslo...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #17 Skrevet 29. juni 2007 oki.. vi bor i nittedal det er rett utenfor oslo.. vet han hvor det er da?? Vi er midt i flytting så vi har pakka ned den andre pc`n som vi kan overføre bilder på. prøvde å finne noe av den på nett men. for du ville kansje sett hvordan den så ut eller? hvis du skal ha den skal mannen din komme å hente den tror du? kansje dyrt å sende den så langt eller?
Beama Skrevet 29. juni 2007 #18 Skrevet 29. juni 2007 Vi har Graco mirage trille.. kjempegrei vogn til småturer... god å trille, ryggen kan legges helt ned også kan den slåes opp og ned med bare en hånd. Og hvis man har acto graco bilstol passer den oppi=)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #19 Skrevet 29. juni 2007 hei igjen.. vi kan legge ut bilder likevel.. jeg vet ikke hvordan man gjør det, men jeg missforsto sambo litt. hehe. men vi kan ta den opp fra boden å ta bilder så du får se ihvertfall=)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. juni 2007 #20 Skrevet 29. juni 2007 Kjøpte Graco trille kostet 1200. Brukt den fra dag en storfornøyd =0)
*Rutletutt* Skrevet 29. juni 2007 #21 Skrevet 29. juni 2007 Har en Carena Easy til Tobias. Han er 2,5 år nå og vi bruker den egentlig ganske lite nå...han sitter stort sett greit i handlevogn eller går selv når vi er å handler nå. Han var 1,5 år da vi kjøpte den. Har bestilt en Bugaboo til snuppa i magen, så da tenker jeg at det blir den eneste vi trenger til henne - den er jo så lett å ta med overalt:o)
nickoline og supermann Skrevet 29. juni 2007 #22 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har ikke, og skal ikke ha heller. Men har stor bil da. Får vogna fort og lett ut av bilen. I vanlig mathandling går han og sitter i tralla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå