mammasgo`jente Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jenta mi har i en uke nå nektet å drikke vanlig av den ene puppen. Legger jeg henne i vanlig ammestilling nekter hun å drikke. Ikke snakk om altså selv om hun er veldig sulten. Hun bare snur seg bort og hylgriner. Legger jeg henne i tvillingstillingen drikker hun helt fint. Det andre brystet tar hun helt fint i vanlig ammestilling.Forstår ingenting jeg... Andre som har opplevd dette? Noe ide og hva grunnen kan vere eller hva jeg kan gjøre? Går helt fint å amme i tvillingstillingen, men jeg lurer fælt på hva som gjør at hun plutselig ikke vil ta brystet!
Catida Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Kan det være at hun er blitt litt stiv i den ene siden av nakken eller noe? Vender hun hodet like lett til begge sider?
mammasgo`jente Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Har tenkt på det jeg også, men det virker ikke som om hun har noen problemer med det. Kanskje jeg kan ta en tur til kiropraktor å sjekke for sikkerhetsskyld.
Catida Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Du skal ikke på 3 mnd kontroll snart da? Så kan du jo høre med helsesøster. Tror de evt sender videre til fysioterapeut hvis de mener det er noe.
mammasgo`jente Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 Jo skal på mandag. Venter til jeg hører hva de sier!
Mamsen til Silje Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Jenta mi var og sånn og når jeg tenker etter ble det borte etter å ha vært hos kiropraktor pga kolikk. Han retta på noe i nakken og en skevhet i bekkenet. Hadde en stund lite melk i den puppen hu ikke ville ha men det har retta på seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå