Gå til innhold

Vil ikke ha den ene puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har i en uke nå nektet å drikke vanlig av den ene puppen. Legger jeg henne i vanlig ammestilling nekter hun å drikke. Ikke snakk om altså selv om hun er veldig sulten. Hun bare snur seg bort og hylgriner. Legger jeg henne i tvillingstillingen drikker hun helt fint. Det andre brystet tar hun helt fint i vanlig ammestilling.Forstår ingenting jeg... Andre som har opplevd dette? Noe ide og hva grunnen kan vere eller hva jeg kan gjøre? Går helt fint å amme i tvillingstillingen, men jeg lurer fælt på hva som gjør at hun plutselig ikke vil ta brystet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 3 mnd forresten!

Skrevet

Kan det være at hun er blitt litt stiv i den ene siden av nakken eller noe? Vender hun hodet like lett til begge sider?

Skrevet

Har tenkt på det jeg også, men det virker ikke som om hun har noen problemer med det. Kanskje jeg kan ta en tur til kiropraktor å sjekke for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Du skal ikke på 3 mnd kontroll snart da? Så kan du jo høre med helsesøster. Tror de evt sender videre til fysioterapeut hvis de mener det er noe.

Skrevet

Jo skal på mandag. Venter til jeg hører hva de sier!

Skrevet

Jenta mi var og sånn og når jeg tenker etter ble det borte etter å ha vært hos kiropraktor pga kolikk. Han retta på noe i nakken og en skevhet i bekkenet. Hadde en stund lite melk i den puppen hu ikke ville ha men det har retta på seg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...