Lykkebarn og Mathilde Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hei. Da er bildene klare på facebook. De er kjempekule. Linda...tekster du meg mail adr din så sender jeg videre til deg på mail.
Endelig ny spire i magen Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg så det. De var jo super fine.... Ble så glad når jeg så de....! Vi er en kul gjeng, skjønner godt at vi ble en turistattraksjon...he he
heiamagen Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Så bra at Nore sovnet akkurat nå....så fine bilder! Må le når jeg ser ansiktene til babyene, veldig tydelig at de ikke forstår hva for noe tull mamma finner på nå....
Bellen^2 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 KRISE! Jeg kommer ikke inn på Facebook!!!! Får bare denne meldingen: Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience. *snufs*
Endelig ny spire i magen Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 tror de sliter litt med facebook nå... kommer heller ikke inn nå
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Å NEI!!! Ikke jeg heller :-/ Men jeg fikk sett ett bilde før alt gikk til dundas, og det var kjempekult! Enig i at vi er en kul gjeng, ikke mange som kan vise til et sånt bilde :-) Ooooooh jeg vil se resten!
Millapril Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Så fine de er! Blir helt rørt over alle de nydelige babyene vi har fått. Gleder meg til å få bildene!
Tussi og Maja Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Så bildene først nå jeg.. Vært litt mye besøk og styr her i det siste.. Men så utrolig bra de ble da! Imponert over at alle barna vises så godt jeg! Skikkelig moro å ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå