Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Her på bim står det at babyen er 40 cm lang og veier ca 1500 gram. På babyverden sin side står det at han er 38cm og 1800gram. I boka jeg fikk i posten(Graviditet,fødsel og den nye familien) står det 40cm 1700gram.. Jm sa at siden jeg(eller babyen da) ligger midt på skalaen så kunne jeg følge det som sto,men hvilken????
fairy Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har fått inntrykk av at babyverden stemmer bedre enn BIM iallfall..
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Tror mer på babyverdenen sin jeg. Har inntrykk av at den stemmer mer med de som er født for tidlig også...
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Tror vi må være like langt (32 fullgåtte uker) for det står 1500 gram på bim på meg også. Har vært på UL i dag hos overlege for å sjekke morkaka sin beliggenhet, men hun gjorde også vektestimering og babyen er nå 2090 gram i følge målingene hennes, noe som er 7 % større enn gjennomsnittet. Derfor tror jeg babyverden sine mål er mer riktig enn de på bim, men selvfølgelig er alt individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå