Snart mamma! :) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er så syyykt lei.. Termin i går, men prinsessa mi vil ikke komme ut. Ingen maserier, ingen vonde kynnere, ingen menssmerter, ingenting! Jeg vil avslutte min 9 månder lange karriere som hvalross nå! Kom ut da, lille Angelica! Jeg vil se deg nå
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 hehe, fra en hvalross til en annen: Føler med deg!!' Dag 2 på overtid her..er sååå lei:/ Men tenker på de som har gått 12-13 dager overtid, og prøver å grave frem litt tålmodighet.. Har hatt rier i litt over 2 døgn, så NOE er på gang, men ting tar tid!
Mild, Marcus & Mille Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 usj da! sender deg litt fødestøv! har selv 15 dager igjen til termin og veldig utålmodig selv! har merka at noe har begynt å skje de siste to dagene, men om han ikke kommer før mandag blir jeg uansett satt i gang heldigvis lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå