Gå til innhold

Ja, da er jeg på overtid..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så syyykt lei.. Termin i går, men prinsessa mi vil ikke komme ut. Ingen maserier, ingen vonde kynnere, ingen menssmerter, ingenting!

Jeg vil avslutte min 9 månder lange karriere som hvalross nå!

Kom ut da, lille Angelica! Jeg vil se deg nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, fra en hvalross til en annen: Føler med deg!!'

Dag 2 på overtid her..er sååå lei:/

Men tenker på de som har gått 12-13 dager overtid, og prøver å grave frem litt tålmodighet..

Har hatt rier i litt over 2 døgn, så NOE er på gang, men ting tar tid!

Skrevet

usj da! sender deg litt fødestøv! har selv 15 dager igjen til termin og veldig utålmodig selv! har merka at noe har begynt å skje de siste to dagene, men om han ikke kommer før mandag blir jeg uansett satt i gang heldigvis :) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...