Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkelig dårli..kvalm og vondt i magen...har nå murring i ryggen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært kvalm og dårlig siden jeg spydde på tirsdag, har ikke kasta opp siden da, men vært skikkelig uggen, murringer og stikkinger i rygg og oppi "rattata" har jeg også flust av, men ingen baby i sikte her iallefall!!

Det står det i de fødselsforberedende papirene jeg fikk med jordmor at det kan være starten på noe...

Skrevet

Jeg var skikkelig dårlig og fryktelig kvalm på tirsdag og onsdag, så jeg ringte på føden og spurte. Man skal være obs hvis man blir (veldig)kvalm, for det kan være et varsel på svangerskapsforgiftning. Så du bør få sjekket blodtrykket ditt.

Men, det kan også være det at livmorhalsen utvides, og i løpet av denne prosessen er det mange hormoner i sving, noe man kan bli veldig kvalm og dårlig av. Mange blir veldig svimle også...

Slapp av og ta det med ro. Kanskje ventetiden snart er over??

God bedring :)

Skrevet

da er vi flere. har hatt det slik noen dager nå. skikkelig murringer i magen og ryggen og formen er helt jævlig.. ja ja kanskje det blir full måne fødsel på oss da selv om det er noen uker igjen..

Skrevet

wæææææææææææææææææææææææ nei nei nei nei ikke noe tegn på at noe er på gang... Jeg har vært kvalm siden i går.. skikkelig uvel og svimmel og disse stikkningene i "gamla" er absolutt ikke behaglige... nei nei nei nei... skal ikke være noe tegn for min del ennå... 34 dager til termin, alt for tidig for meg. nei nei nei.

Skrevet

Tror det er veldig individuelt det der. Jeg er også mye mer kvalm enn tidligere, men i grunnen ikke så rart siden det omtrent ikke er plass igjen til magesekken. Har hatt kraftige menssmerter og murring i ryggen hele uken, men jordmoren min mente det ikke egentlig er noe annet tegn enn kroppen modnes. Og det vet jeg jo at den gjör, er tross alt bare 10 dager til termin. Nei, tror det er så godt som umulig å forsöke å forutsi noe, jenter, tror det er så forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...