akt80 & Sara Emilie Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Skal flytte ut men har ingen penger ( har 970 fra barnetrygden da..) skal på møte på nav på tirsdag. Er det noen som har vært i lignende situasjon og kan fortelle meg hvordan de løste det?
akt80 & Sara Emilie Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2007 jippi, hadde lyst å være anonym siden ikkje har flyttet ut enda.. jaja.. vær snille med meg da?
pøber´n & je Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Du får overgangsstønad.(evnt redusert, men siden du kun har barnetrygden, får du full) Ekstra barnetrygd, men dere må til megling, og så får du med en attest derifra. Bostøtte (om du tjener under 150 000 i året) Barnebidrag
så var vi 4 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Hvis du trenger penger nå med en gang kan du også kontakte sosialen og høre med de. Velkommen inn hit forresten.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 men dette blir ikkje utbetalt før eg har flyttet ut? Er det som er problemet.. trenger penger til depositum og noen møbler.. må eg gå i banken å få et lån da? Kor mye er bostøtten på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå