Gå til innhold

Har magene deres sunket?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det har min. Hehe.. Sikkert fordi lillegutt har lagt hodet ned i bekkenet mitt og der har han blitt de siste ukene:) Han har ikke festa seg da,men han trives med hodet ned og rumpa opp. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe :) samme her, hun har ligge med rumpa opp den siste mnd. Trodde magen hadde sunket noe, men var på kontroll på torsdag og legen sa at hodet hennes lå langt nede i bekkenet, men det har ikke festet seg enda. (men har jo fem uker igjen)og livmora lå høyt oppe enda.

Ellers synes jeg ikke magen min er spesielt stor, men på symfysemålene har jeg ligget galant over både streken og det grønne feltet hele svangerskapet. kan hende at det ligger ei kjempejente der inne :s Finner vel ut av det i løpet at de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har sunket veldig den siste uka. Var hos JM på tirsdag, og hun tror at fødselen kan komme tidligere enn vi venter:) Får håpe babyen holder seg inni der i noen uker til. (Er i uke 35 nå).

 

Hodet var ikke festet her heller, men jeg er andregangs så det trenger ikke å feste seg før fødselen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...