Gå til innhold

Avhengig av bim!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig blitt totalavhengig av barnimagen for å få tiden til å om dagen.. Andre?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalavhengig???? Har jeg ikke hørt.......*blåse støv av skolebøkene* Thihi...

Skrevet

he he... kjenner følelsen.. var mye mindre aktiv i starten men nå er det hele tiden noe å lese av interesse. Jeg tenker jo på babyen sånn ca 25 timer i døgnet da så da blir man lett hektet.. når sant skal sier så tror eg isje eg hadde klart meg uten BIM jeg :D

Skrevet

Avhengig ja. Eg var her inne heile tida på slutten av svangerskapet. Ekstra motivasjon var jo at eg hadde bøker som skulle vert lest i til eksamen, og i tillegg var bunden til sofaen i tre veker. Eg hang var her støtt. Etter fødselen så har det vertså myke som har stått på, men med denne sovejenta så våkner nok avhengigheten til live igjen. Eller kanskje eg må prøve dib no?

Skrevet

hehe, gleder meg til lillegutt kommer - da blir det mer å gjøre! er så kjedelig og vanskelig å få dagene til å gå når det ikke er noe annet å gjøre enn å vente på at han blir klar til å komme ut..

Skrevet

Jepp. Blitt avhengig av bim...og pepsi max med isbiter. Så når jeg sitter med begge deler (som nå hehe) så er alt bare toppen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...