varg veum Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 tøtto i magen ble målt til å være 3100gr og 32,5 rundt hodet.. (termin i morra) kommer jo til å dette ut hun med det lille hodet ..haha forrigemann va 37 cm rundt.. noen som vet hva gjennomsnittet er?
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Tror gjennomsnittet er 35 cm jeg. Jeg har også fått vite at barnet mitt er litt lita i hodet,men ikke fått noe mer forklaring. Er vel forskjeller der også. Blir kansje en lettere fødsel da!! Ikke noe som er bedre en det. Lykke til da. Håper du slipper å gå over tiden.
Sommerfugl78 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har enda en stund igjen, men er det noen som vet gjennomsnittlig hodeomkrets når barnet er 3 mnd?? Det er vel forskjellig fra barn til barn, men jeg tenkte å sy dåpslue, og da er det greit å ha noe å rette seg etter.... :-)
varg veum Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 ingen ide.. mener min va 42,5 da men godt mulig jeg husker heeelt feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå