*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Huff. litt fortvila her nå. Aldri vært så oppmerksom med det som skjer i kroppen. Forrige syklus startet 4. juni, dvs. da fikk jeg ørlite blod i utflod (beklager detaljer) og etter mange timer, litt brunt utpå kvelden.. dette er kanskje det som regnes som spotting? Jeg teller uansett den dagen som syklusdag 1. Har også tempet denne mnd og fant EL på dag 15. Ble litt glad da, fordi de siste 2 syklusene mine har vært 6 uker lange (mye stress tror jeg). men nå idag, til mitt store sjokk- og fortvilelse- ser jeg littigranne blod igjen i utfloden. Å nei tenker jeg, for hvis mensen begynner idag, så har jeg bare en lutealfase på 10 dager! (hvis man ikke skal telle med dagen mensen begynner, er det riktig?) Jeg har aldri hatt en syklus på bare 25 dager (vanligvis er den på 28), og syns det er veldig rart. Jeg har egentlig ikke hatt noe særlig murringer, men hatt litt ømme pupper. huff. nå er jeg litt bekymra for hvorfor jeg har begynt å "spotte" litt allerede i dag, tviler på at jeg er gravid siden vi hadde sex 6 dager før el.. og ikke senere. Er det noen som vet om det vil være vanskelig å bli gravid hvis lutealfasen bare er ti dager? og er det noen som kan forklare hvorfor jeg begynner å blø litt allerede idag? håper dere kan hjelpe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå