Gå til innhold

Han har vært så stille i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt så er det full rulle inni der. Jeg har merket bevegelse altså, men veldig lite i forhold til det som er vanlig. Tilsvarende i går kveld/natt også egentlig. Kanskje det er vanlig med rolige dager innimellom. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det som deg for ikke så lenge siden. Var da litt over 39 fullgåtte. Da han hadde vært stille hele dagen frem til klokken 18 ringte jeg føde. Hadde kjent bevegelser, men ikke på langt nær så mye som vanlig. Forklarte som det var og fikk komme inn på sjekk, i bilen på vei opp våknet han så klart da. Full rulle!! Men siden den dagen har bevegelsesmønsteret hans vært sånn. Stille stort sett hele dagen, også våkner han til på kvelden.

Men du kan jo ringe føden da, og høre hva de har å si =)

Skrevet

Det er vanlig med rolige dager,men hvis du er bekymra så kan du jo ringe føden:) Det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite:)

Skrevet

Av og til er den ene eller begge mine helt turbo - fullstendig elleville. Da er det ofte sånn at de er litt mer rolige en dag eller to etterpå. Lurer på om de enten har snudd seg, og at det var det som skapte all uroen,og at de roer seg ned når de har funnet en ny stilling. Eller kanskje de rett og slett er slitne etter så mye aktivitet!

Det viktigste er jo at du kjenner noe. Men jeg vet hvordan den følelsen er... ekkelt å være usikker! Ring jordmor hvis du blir skikkelig bekymra, du!

Skrevet

Takk for svar. Jeg ser det litt an. Skal prøve å fremkalle litt aktivitet ved å spise/drikke noe veldig søtt. Dersom han ikke responderer som jeg vil så tar jeg en telefon i løpet av morgendagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...