Gå til innhold

gruer meg...


Ålesund78

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å grue meg sånn til det å være så blotta i forbindelse med fødselen. slik var det sist gang jeg fødte også. vet det at man kan være tildekt hele tiden omtrent og det var jeg sist. men likevel så er det dette jeg tenker på. dessuten tenker jeg også på det med avføring i forbindelse med fødselen.... vet at jordmødre o.l. ikke tenker på dette, jeg tror rett og slett at det bare er min måte å forberede meg til fødselen på. er det flere som tenker slik? 3 uker og 2 dager til termin...jeg gleeeder meg til å bli ferdig med graviditet og fødsel altså.

masse lykke til til alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker også litt sånn...ikke så mye på det i forhold til å føle seg blottet egentlig, men mest i forhold til avføring...vet jo at det er helt normalt, og at man mest sansynlig ikke merker noe til det, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får vel tilbod om klyster? Det fekk eg under forrige fødsel, og det kom verken bimmelim eller bommelom under sjølve fødselen. Trudde alle fekk tilbud om dette? Skal vertfall spørre etter klyster når eg kjem på sjukehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Haukeland (Storken) for 5 år sidan gav jordmora meg grønsåpevatn (som klyster). Det var rett og slett fordi eg hadde så hard mage at eg hadde fått problem under fødselen utan. Tok ein time så var guten ute. (Kom inn ca kl 15, fødde kl 1704) Rakk ikkje å gå i badekaret - ho rakk å tappa i det, men så var alt over på kort tid. Utan smertestillande under sjølve fødselen, men måtte ha spinalbedøvelse når eg sydde. Denne gongen lurer eg på å ta det før eg reiser på sjukehuset, når eg er nokre timar frå å føda. Skal diskutera det med jordmor før eg avgjer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Det DUMMMESTE i verden jeg ser, er når de viser ( spesielt fra USA ) fødlser på TV ( ikke ekte ), og de tar bare såvidt en rask titt under det grønne lakenet, og vips, så har de på null komma niks sett hvor stor åpning en har, og/eller tatt i mot ungen ! SÅ teit !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...