Twintipp og himmelblå Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Gruer meg:-\ Hva gjør de egentlig? Tar ut en vevsprøve eller?
lille je Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 De roter rundt med en sånn q-tips lignende sak. (litt større). Er litt ubehagelig, men går veldig kjapt. Regner med det er underlivet du snakker om?
Mille** Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Nei, det er som en helt vanlig GU, merker ikke når de tar den engang. Vevsprøve tar de vel bare hvis det er celleforandringer. Ingeting å grue seg til. )
olla Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Vondt og vondt, det er ikke veldig vondt, litt ubehagelig kan det være, men ikke galt i det hele tatt. Kjedeligere å sitte der i stolen å sprike med beina.... Bruker en sånn liten "pinne" og drar ut med.
Thunderstruck Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Det kan hende du kjenner det,jeg har aldri gjort d,bare ørlittegrann.Men det er ikke vondt! Det ligner litt på og ta halsprøve.De pirker "oppi der" med en q-tips sak. 3 runder rundt tror jeg hun sa hun skulle gjøre
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Ok, takk for svar!! Ja, det er underlivet:o) Huff, kunne de ikke bare tatt den når de tok alle de andre ørten prøvene under svangerskapet da:-\ Jaja, da slår jeg meg til ro med at det går greit! Trodde de tok ut en del av noe jeg, hi hi..
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2007 Ok, takk for svar! Får bare helt angst av den jekken, he he! Bestillte meg time hos en kvinnelig en ja!! Bare lukker øya jeg til det er over!
Nit@™ Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Er det vanlig celleprøver er ikke det vondt. Det er jo bare en bomullspinne som q-tips. (Tar det hver 3. mnd) Skal du ta biopsi (hvis det foreligger celleforandring) Kjenner du det godt, for da "klyper2 de ut vevsprøver. Det er litt vondt. Når jeg har tatt det har de tatt ut alt i mellom 4 og 9 "biter""
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå