Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er redd for at hodet skal vokse mer og at jeg skal gå 14 dager over tiden.Bekkenet er smalt,og hodet er ikke kommet langt nok ned.Skal på ny ultralyd førstkommende mandag.Gynekologen sa hun var bekymret,men keisersnitt eller igangsetting blir det ikke..Hva skal jeg gjøre?Har begynt å få fødselsangst.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 wæææææ... håper det setter igang snart da... jeg fødte en med 39 rundt hodet... og de sa det var i største laget... men jeg revna ikke noenting selv om de måtte bruke vakum.. så det er positivt.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Så lenge hodet kommer gjennom bekkenet, og det sjekker de, så kan du føde uten problemer! Be jordmoren om å hjelpe til med når du skal presse og ikke, for at hodet ikke kommer for raskt ut, da slepper du sikkert å sy også. Tar gjerne litt lenger tid, men det er verdt det:)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Huff herregud!Håper det skjer noe snart da.Har heldigvis bare 13 dager igjen..Enn hvis jeg går 14 dager over tiden?Er redd hodet skal vokse seg enda større.Tanta mi måtte ha keisersnitt på begge sine barn..Jeg vil jo helst føde normalt,men er redd for å revne skikkelig nedentil.Bekkenet er trangt siden hodet ligger såpass høyt enda.Grur/gleder meg til ny ultralyd på mandag.Gynekologen sa hun var bekymret sist gang jeg var hos henne,da er det jo ikke rart at jeg blir det.Er førstegangsfødende.
jentebabymom Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 hvordan vet du hva babyen er rundt hodet?
Cloudberry Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Ja hvordan vet du hvor stor babyen er rundt hodet? Er ikke normalt å gå rundt å vite sånt....
Cloudberry Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Er det mye? Og hva skal de gjøre med det? Skjønner ikke poenget med å vite sånne ting.. man blir jo bare bekymret.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har ikke bedt om å få vite det.Ble sendt i ultralyd fordi babyen ikke var kommet langt nok ned i bekkenet.Nå skal jeg i ultralyd førstkommende mandag.(Da er jeg 39 uker)Gjennomsnittet på et nyfødt babyhode er 36.De vurderer keisersnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå