Gå til innhold

I disse facebook-tider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er greit å "gjøre" på facebook?

Jeg vet jeg er veldig sjalu men er det greit at mannen deres sender sjokolade eller "cuddles" en annen jente ?

Hva med å ha kontakt med ei han var på flørter'n med for mange år siden? Vet ikke helt om jeg skal ta det opp eller ikke bry meg om det.

Dette innlegget passer vel egentlig best på skravle men jeg synes det er greit å være anomym...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben har ikke facebook, så jeg har heldigvis ikke det problemet.

Du kjenner vel han nok såpass godt at du vet om han mener noe med det eller ikke.Hvis han har deg på vennelisten og du kan se hva han gjør, gjør han det nok kanskje ikke med flørtende hensikt,hvis ikke har han jo blitt ferska.Vanskelig å svare på spørsmålet ditt egentlig, men jeg selv hadde nok reagert hvis gubben gjorde noe sånt med en han styra med før.

Jeg bruker facebook mye selv, men sender aldri "gifts" eller noe sånt til andre mannfolk, kun venninnene mine. har ikke kontakt med noen gamle flammer heller, Bruker ikke facebook som flørtested, kun for å ha kontakt med vennene mine rundt omkring i landet.

hehe, håper du skjønner hva jeg mener, er ikke så veldig god til å formulere meg skriftlig :P

Skrevet

hey jeg er kanon sjalu jeg og hadde ikke takla det jeg. trur jeg hadde flydd på veggene hvis mannen min hadde gjort det. hehe så forstår deg jeg da.

Skrevet

Hvis min samboer hadde sendt cuddles eller sjokolade til en gammel flørt, hadde det ikke vært ok for meg!

Jeg er veldig lite sjalu, men dette er drøyt. Selv om det bare er på facebook, synes jeg ikke det er noen andre enn deg som skal ha cuddles :o)

Ta det opp med han (hvordan oppdaget du det? kan du se det på siden hans?) på en saklig måte og fortell at du ikke liker det. Hvis du er veldig sjalu av natur, bør du kanskje beherske deg ekstra godt for ikke å bli sint, men da vil han sikkert forstå.

Lykke til.

Skrevet

Hun som han var på flørter'n med har han bare sendt mld til og skrevet på wall'en hennes. Hun som fikk sjokolade er ei annen jente.

Jeg oppdaget det på den oversiktssiden hvor alt står (hvem som har blitt venner, venneforespørsler osv). Da jeg gikk inn på profilen hans så lå det ingenting og det synes jeg var litt rart ettersom alt blir liggende på "mini-feed'en" Det går ann å fjerne slikt fra profilen sin men ikke på den oversiktsiden. Jeg har tatt det opp med han men da nektet han på at han hadde sendt sjokolade.

Jeg er av den oppfatning at man ikke skal ha kontakt med folk man har hatt noe på gang med (selv om det er ørten år siden) og jeg hverken koser eller sender sjokolade til andre gutter.

Skrevet

He he, der kom nicket mitt også. Det er vel lite sannsynlig at gubben er inne her. Mannfolk er ikke så glad i at man lufter sine problemer med andre. "Venninna mi er helt enig med meg" er vel ikke den lureste kommentaren midt i en krangel... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...