måkki Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Når kommer barnetrygden? i følge papirer fra NAV skal de komme siste virkedag i juni, men ikke sett noe til de enda... hmmm....
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 min kom i går..så det kommer vell iløpet av dagen skulle jeg tro....værstefall mandag..men vanligvis sender di alltud ut før helgen altså.
urigeller Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Nederst på denne siden finner du utbetalingsdatoer: http://www.nav.no/page?id=264
olla Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 De pleier å komme fredagen om siste dag i mnd er lørdag eller søndag, har alltid vært slik her i alle fall. Men har du ikke fått før?? Da kan det være at det kommer på etterskudd, gjorde det med meg, fikk da utbet for 2 mnd.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Har du fått barnetrygd før? I tilfelle du ikke vet det: den første barnetrygden kommer den 2. måneden etter barnet er født og man får dobbelt. Du må opplyse om hvilket kontonummer du skal ha den inn på.
pinglo Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 En får ikke dobbel barnetrygd.Det fikk ihvertfall ikke jeg. Jenta ble født den 3 april. Fikk første barnetrygd i slutten på mai,og det var 970 kr el no sånt.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Det fikk vi, og den gjalt for de to første månedene.
Gullemor Skrevet 29. juni 2007 #13 Skrevet 29. juni 2007 Dette er jo ikke dobbel barnetrygd, men etterbetaling. Trygdekontoret her var trege. Ingvild ble født i januar. Vi skulle dermed ha trygd fra og med februar. Vi fikk for februar, mars og april i slutten av april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå