Gå til innhold

Utbetaling av barnetrygd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer barnetrygden? i følge papirer fra NAV skal de komme siste virkedag i juni, men ikke sett noe til de enda... hmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk de i går

Skrevet

min kom i går..så det kommer vell iløpet av dagen skulle jeg tro....værstefall mandag..men vanligvis sender di alltud ut før helgen altså.

Skrevet

De pleier å komme fredagen om siste dag i mnd er lørdag eller søndag, har alltid vært slik her i alle fall.

Men har du ikke fått før?? Da kan det være at det kommer på etterskudd, gjorde det med meg, fikk da utbet for 2 mnd.

Skrevet

Jeg har fått dem i dag=)

Skrevet

Jeg fikk i går.

Skrevet

Har du fått barnetrygd før? I tilfelle du ikke vet det: den første barnetrygden kommer den 2. måneden etter barnet er født og man får dobbelt. Du må opplyse om hvilket kontonummer du skal ha den inn på.

Skrevet

En får ikke dobbel barnetrygd.Det fikk ihvertfall ikke jeg. Jenta ble født den 3 april. Fikk første barnetrygd i slutten på mai,og det var 970 kr el no sånt.

Skrevet

Det fikk vi, og den gjalt for de to første månedene.

Skrevet

Dette er jo ikke dobbel barnetrygd, men etterbetaling. Trygdekontoret her var trege. Ingvild ble født i januar. Vi skulle dermed ha trygd fra og med februar. Vi fikk for februar, mars og april i slutten av april.

Skrevet

mulig jeg formulerte meg dårlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...