Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hei! I dag tidlig testet jeg meg på nytt etter at testen jeg tok hinn dagen var ødelagt.. Jeg fikk negativt svar.. Litt skuffa nå ja. Jeg føler meg veldig gravid, eller noe jeg ladri har opplved før innvendig, så dette var kjedelig.. men har et håp da (siden jeg ikke stoler helt på tester) og det er å teste neste uke eller gå til lege å ta blodprøve.. Jeg har ENDA ikke fått mensen, og denne skulle jeg hatt søndag.. så får jeg den ikke neste uke begynner jeg å lure.. Noen som er i samme situasjon?? Helt forvirret jeg..
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 er ikke i samme situasjon.. men husker da vi drev å prøvde, hvor lei meg jeg ble hver eneste mnd da mensen kom, eller uteble og fikk negativ test. Kan ikke si annet enn at jeg håper at du allikevel er gravid, og er ikke det tilfelle håper jeg du får en spire som sitter snart Klemmer (fikk forresten negativ test 28 dag etter 1 dag mens, har en syklus på 26dager, svaaak strek 30 dag etter første dag mens, 32 dag etter første dag mens var den positiv... så noen ganger tar det litt tid bare.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå