Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 ah konge da... og jeg som har termin i september,.. se om eg klarer å spare noen innkjøp til "åpningstilbudene" hihi
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 vet du forresten hvor de skal åpne?? vet at de bygger toys r us ved plantasjen men denna kan jeg ikke se for meg noe sted.. har forresten også åpnet en til barneutstyr butikk i åsane, der inne med teigland bygget og fengselsutsalget... har ikke vært der men så de hadde åpningstilbud
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 D er Koelstra som har åpnet m Teigland...samme butikk som i Gå-gaten i sentrum... Aner ikke hvor Barnas Hus kommer, men d er iallefall kjekt at d kommer litt sånne butikker her og...er ikke lenge siden d ikke var noen
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 Barnas Hus er en stor butikk-kjede med barneutstyr. Aner ikke hvor den kommer. Så i en annen link her at noen sa den skulle komme i august. Har termin i sept. så det blir kjekt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå