Lykkeliten og jeg Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hehe.. Uff, nå har jeg samla ork til å støvsuge i 2 timer... Nei, jeg får vel bare lette på låvedøra av en bakpart og sette i gang ;o)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg kan komme? Hihi, kanskje vi skulle startet en 'vaskegruppe', så kunne vi dratt rundt til hverandre og hjulpet til med vasking og sånt... Mye koseligere når man er flere, også går det fortere. *fnis*
ano`num *17.03.10* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Kom gjerne innom meg etterpå *Smile pent* Jeg har ikke lov å støvsuge og her trengs det virkelig. Har hatt lyst å bare bite tennene sammen i flere dager. Men da får jeg så vondt i bekkenet etterpå Sist endte det med at jeg lå i sofa`n og grein
Linda-Kristin=) Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 og meg!! her har vi vegg til vegg teppe som lokker til seg alt mulig og som må støvsuges hver dag for at det ikke skal se bomba ut! i tillegg har vi den mest elendige støvsugeren som fins så jeg orker ikke å prøve på det engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå