Gå til innhold

Holy shit!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en stor fest/tilstelning imorgen, og ville vite om jeg kunne drikke eller ikke. Har IKM på søndag. Skulle teste imorgen før festen, men greide ikke å vente...

Testen viste "gravid" :D

Jeg har altså hatt to eggløsninger på ti år, og blitt gravid på dem begge. Føler meg utrolig heldig, får så vondt av alle som prøver i måneder og år. Sender dere masse babystøv, kommer til å savne dette forumet (kommer garantert til å stikke innom framover)

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Mener at du kan drikke fordet, jeg altså...? Tror du kan drikke frem til 6. uke eller noe sånt.

Skrevet

Nope, tror det er en god uke etter egget har festet seg. Egget har ifølge tempkurven festet seg før forrige helg, så tar ikke sjansen på det...

Men kommer til å drikke et glass vin over mange timer, det gjorde jeg sist også for å ikke røpe meg. Kommer til å sitte til bords i en evighet. Så et glass vin på 4 timer må gå an, selv for en påpasselig dame som meg :) Alkohol på feil tidspunkt i graviditeten er uhyre farlig for fosteret, verre enn narkotiske stoffer faktisk.

Skrevet

Så supert! Gratulerer og ha en hyggelig alkoholfri fest! :) :)

Skrevet

Gratuelerer så masse fra meg! Så kan du feire graviditeten du da :)

Skrevet

Gratulerer så mye. Så fint for deg at det gikk tross dine problemer. Lykke til videre, klem : )

Skrevet

GRATTIS!! Og lykke til med svangerskapet :)

Hvilket symptomer hadde du da?

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......gratulerer såååå masse:) så heldig du er:)

Skrevet

hei er helt ny her , men det var så hygglig å komme hit å lese dette som første innlegg!! gratulerer så masse.

Skrevet

Gratulerer så mye, litt flaks må være lov å ha :) Lykke til videre :)

Til den som tror det er greit å skåle helt til uke 6 vil jeg bare si at jeg ville byttet ut de gamle lærebøkene du har liggende... Min gynekolog mener jeg skal være avholds så lenge vi prøver, fordi det begynner å komme frem mer og mer blant ekspertene at det er sannsynlig at alkohol skader veldig, veldig tidlig. Jeg håper ikke jeg skremmer noen, det er absolutt ikke meningen...

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Så kjekk start på helga da...gratulerer så mye :)

*kaste meg over støvet og samle ei stor mengde av det*

Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...