Fiolinen Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Mamma ringte meg for en time siden, ehlt fra seg...Pappa har skadet seg på jobben, en tung rull med stoff (jobber på lager i møbelindustrien), hadde falt end fra øverste hylle, og truffet han midt i hodet. Disse rullne er tunge og store,MEN heldigvis myke...En kollega hadde vært med han til legeseneteret sa hun, men visset ikke noe mer. Dro til legesenteret, og fikk vite at han var sendt med ambulanse til sj.hus for røntgen, muligens brudd...Hun i skranken ringte ambulansen og jeg fikk snakke med amb.personale. De kunne fortelle at han hadde store mserter i nakke og øvre del av rygg, men snakker og er bevisst. De tror uansett han må ligge til observasjon over natta... Stakkars snille pappaen min...jeg har helt vondt her jeg siiter...skal ringe sj.huset i to-tida, og høre hva som skjer. Legges han inn, kommer jeg til å kjøre meg en tur dit, muligens ta med noen klær til han etc... Mamma flipper helt hun, hun er ehlt fra seg...Men jeg må bare prøve å være sterk, og ordne opp..Han lever jo, heldigvis!! Det kunne jo gått atskillig mye verre...
Fraggelhysa! Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Uff, dette var ikke bra.. Håper det går bra med han, at han bare er kraftig forslått.
Thunderstruck Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Hørets skummelt ut med denne rullen ja..Men han er nå tross alt heldig han lever og ikke er lam eller noe. Hold oss oppdatert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå