Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Tatt FERIE og vært på shopping. Kjøpt meg nye stilige stillethæler, racingsett (topp + skjørt) ny fresh bikini og er klar for en ferietur. Så nå kan dere slappe og gamle damer bare sitter her inne å krangle og være frekk i kjeften mot hverandre.. HAHAHAHA. Skaff dere et liv da sugger.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Du var på salg på Økonomisko og Lindex skjønner jeg? ;-) Godt at noen finner noe der og!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 jepp, jeg finner mye fint på begge plassene jeg. =) Og tviler ikke på at du også er innom der i blandt. Cubus også, må du ikke glemme kjære venn.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Da tror jeg du skal tvile igjen...... For du finner ikke noe hos meg som er fra lavpris kjedebutikker som det der.......... Men fint at du finner mye fint;-) Det betyr jo at du er en klone av alle de andre slitne mødrene rundt omkring!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 godt ikke jeg er like fisefin og prippen som deg
rødblåoggrønn Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Kjøpt nye stiletthæler ja.. Har du noen gamle sko som du skal sette dem på da eller..? Eller skal de være til pynt?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Godt at jeg ikke er like dvassen og white trash som deg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå