BabyMom2 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Har laget sang til min kjære og ønsker ikke at han skal vite om det før vi pynter bord eller kanskje enda bedre å vente til vi skal synge den. Dersom den skal legges på bord, vil jeg ikke bare at den skal rulles og ligge der. NOEN SOM HAR TIPS eller har dere vært i selskap hvor det har blitt gjort på en litt annerledes måte? Takk for svar.
Mynona Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hos oss fikk alle beskjed at evt sanger skulle leveres/mailes til min bror. Han laget sanghefte til oss, dvs jeg var med på å utforme forsiden og baksiden, så ordnet han resten. Jeg leverte sangen min og til han. Mannen min fikk sjans til å se den da vi hadde satt oss til bords, men vet ikke om han gjorde det.. Lykke til med bryllup!
SurreGuri Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Om du har toastmaster fikser han alt det praktiske, eller så kan du la en i bryllupet være ansvarlig for å dele ut sangen når dere har satt dere til bords =)
BabyMom2 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Takk for svar begge to. Vi skal ikke ha noen toastmaster og det vil heller ikke være et samlet sanghefte.... Derfor satt jeg og funderte på en litt artig/annerledes måte å introdusere/legge den ut eller et eller annet.
Mynona Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Overhead eller videokanon eller hva det heter??
olla Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Du kan tape de fast under stolene, da vet ingen om de. Det har jeg vært med på, morsomt det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå