lurermegpå.... Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har min klare mening om denne oppførselen, men vil gjerne høre flere meninger, for og se om det er jeg som er rar eller ikke. Jeg driver fam.bhg. til vanlig (fri i dag). Kjæresten min vet at jeg ikke vil ha han der når jeg har bhg, fordi jeg liker ikke og dramatisere eventyr, leke troll osv når han hører på. Mener det gir en dårligere kvalitet på bhg. Har sagt klart fra om dette. Likevel kommer han valsenede inn i går....heeeeeeeeei, og var på tur og slenge seg på sofaen. Jeg hadde veiledningstime, bli forbanna og ba han komme tilbake etter bhg. Men så ringer eks som skal hente barna, sier han er forsinka, jeg har tett program den dagen, og kjører han i møte. Pakker barn og varer i bilen. Kjører i vei, sender kjæresten min sms, om at jeg kjører i mot med ungen. Ender med at jeg MÅ snu fordi han MÅ også være med. Jeg bvar veldig stressa, klikka, snudde, heiv alt utstyr ut av bilen, måtte flytte om alle barnesetene, for at det ska bli plass til kjæresten min. Jeg kokte, og la ikke sjul på at dette hadde jeg egentlig ikke tid til. Men vi kom da oss av gårde, men stemningen i bilen var jævlig bister....min egen feil d da men... På tur hjem vil han ligge over, jeg sier at jeg liker ikke og ha overnattingsgjest natt til bhg, pga klargjøring, pluss at i går kveld hadde jeg barnehagemøte og ekstraarbeid jeg har tatt på meg. Jeg sa at jeg så helst at jeg var alene og fikk gjort unna deet jeg skulle. Han ga seg ikke, Jeg sa fra at jeg må jobbe, emn legg deg der da for sv...... Jeg sitter i bhg.møte og det hagler inn meld, lenge til du kommer hjem osv......han måtte jo sitte oppe for jeg nektet og gi han nøkkel til huset mitt. Jeg kokte. Kommer hjem halv et, dødssliten, vet jeg må jobbe mer. Han sitter på trappa og venter. Han bil ha sex.....det endte med at han maste seg til et kjapt nr jeg ikke hadde noen glede av. Det sa jeg også på forhånd, fordi jeg har sopp og alt bare svir. Men han syntes det var bra likevel han. Så sto jeg opp og jobba til kl 3.....sto opp halv åtte i dag tidlig. Jeg ble så irritert på han, er det jeg som er kjæreste fra helvette, eller er han masete????? Tror jeg gal, mulig jeg er en grinebiter, men når døgnet har forlite timer en periode, skulle jeg ønske han respekterte grensene mine.....
to av hver Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Syns du er dum som finner deg i en sånn behandling. Og at du gir etter for hans nykker og lyster. Når har du tenkt å skikkelig sette grenser? Virker som en ego fyr du har funnet deg, som ikke respekterer deg, og som driter i grensene dine.
lurermegpå.... Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Takk!!! Godt og høre at det ikke er jeg som bare er slem som jobber for mye.......da kan jeg dumpe han uten og føle at det er bare min skyld hvertfall..
grå :) Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 oioioi har tilta på gubben for mindre enn det der ja... den kroppen der hadde nok ikke blitt lenge i mitt hus. for en egotype
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Han høres ut som en barnslig drittunge spør du meg! Sitte på trappa og vente fordi han vil ha sex??????? Djiiises, gi den mann en oppblåsbar barbara!!! Det går virkelig ikke ann og holde på sånn! Nei, du er ikke urimelig, han er bare barnslig, og klarer åpenbart ikke og respektere deg!
Katja Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Han der er jo overhodet ikke noe å samle på! Han respekterer hverken deg, huset ditt eller jobben din, nei, han der tror jeg fint du klarer deg uten.
*Lissi* Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 En ting er nå han, men at du gidder å finne deg i slik oppførsel da....
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Han hørtes plagsomt klengete ut, men synes du er litt streng i og med at du ikke vil ha overnattingsgjest natt til bhg.
Twig Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Er det verdt å bruke energi på noen som ikke i det hele tatt skjønner at du må gjøre jobben din? jeg hadde ikke funnet meg i det der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå