Gå til innhold

Jeg skal flytte og trenger tips til pakkingen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte nå i juli og har begynt og pakke. Har aldri flyttet før så jeg trenger tips til pakkingen::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merk kassene med navn på rommet de skal være i:)

Bruk håndklær ol til glass og fat og ol. da sparer du litt pakking:)

Skrevet

Jeg er "dårlig" til å pakke, ikke noe system i det hele tatt :-/

MEN, ha en liten eske med det du trenger av bestikk, glass, kjeler etc som du ikke pakker ned og bort. Som du bare kan ta med deg den dagen du flytter. Så slipper du å endevende esker når du trenger noe slikt :o)

Skrevet

skal du flytte langt? Når vi bare har skullet flytte innad i samme by har jeg ikke giddet å pakke hverdagsglass og -servise så veldig inn sånn som mange gjør. stabler bare fint i eske og satser på at det er ok. finere ting pakker jeg inn i kjøkkenhåndklær så slipper jeg å få så mye papir å kaste senere. klær i søppelsekker og kofferteene/bagene du evt skal ha med deg. ikke for mange bøker i hver kasse - da er det ingen som orker å bære dem + at eskene kan revne. husk å merke eskene med hva som er oppi så slipper du å lete deg ihjel hvis ikke du får pakket ut alt med en gang. sett riktig eske i riktig rom så er mye av jobben gjort.

det var det jeg kom på :o)

Skrevet

Tusen takk for gode tips, Skal ikke flytte langt faktisk bare litt lenger ned i gaten her:P hehe... men pakke må man jo likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...