*Minnie Mus* Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Valgte dere å få det tredje barnet fordi dere hadde feks 2 jenter fra før av og ville ha en gutt, el fordi dere har ønsket dere 3 barn uansett kjønn. Jeg får det spm hele tiden, om jeg ønsker meg et tredje barn fordi jeg har to gutter fra før av og da må jeg selvfølgelig ønske meg jenta neste gangen he he...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hadde 2 barn...og ville gjerne ha 3 uansett kjønn...men vet at folk tenker slik at om det er 2 gutter og 3 kommer...at man håper på jente... pussige greier...
trøndermamma Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Hadde en av hvert kjønn fra før vi, så det hadde ikke noe å si! Men vet at noen tenker sånn. Har bekjente av oss som har fått to av samme kjønn først, og da mååå de bare prøve en tredje gang.....
Sentralstøvsugeren Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg hadde to gutter fra før - og ønsket meg et nytt barn:):) Kommentarene manglet ikke på at jeg nå MÅTTE ønske meg en jente.... Fikk en jente - og klart det er stas - men det hadde vært like stas med en gutt:):)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Hadde 2 jenter. Ønsket oss et barn til. Ville like mye ha ei jente til, men klart det var veldig stas å få en gutt også (fikk en gutt til slutt da). Har inntrykk av at hvis en har 2 gutter så må det jo bare være at en prøver å få jente hvis en skal ha flere barn. Jeg fikk ingen slike kommentarer ihvertfall, om vi prøvde å få en gutt.
4nydelige Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Hadde 2 jenter, og ønsket meg et barn, men innerst inne ønsket jeg en jente, og fikk det. Alle spør om når gutten kommer, men jeg får ikke barn for å få et kjønn, men ett nydelig mennesket. Så innerst inne hvis jeg kan ønske, og vi får nr. 4, så ønsker jeg ei jente til. Selv om en gutt er hjertelig velkommen han også.
~~DoraDora~~ Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Har alltid sagt jeg vil ha tre barn... de to førstefødte er gutter, og siste ei jente. var det samme for meg hva det ble. Har aldri hatt et ønske om et av kjønnene. Ville bare ha tre uansett ( ønsker meg faktisk en til, men må se an økonomi videre). - Både jeg og mannen min er vokst opp med to søsken, og var dermed enige om minst tre. Vi tenker litt på det med at hvis det skulle skje ett av barna noe, så har de iallfall ett søsken til å støtte seg på...
På vei igjen <3 Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Vi hadde en av hver. Har alltid ønsket meg 3, men etter nr to var jeg så godt som ferdig. Men da testen viste positivt en stund etter nr 2 kom, kunne jeg ikke likegodt ta abort heller Så da fikk vi jente nr 2 Skulle vi hatt enda en hadde jeg ønsket meg en gutt til, men som alle dere andre sier, like stas med en jente til
cheni Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Hadde en av hver, og har alltid ønsket meg minst tre... Men om jeg hadde hatt tre av sammee kjønn hadde jeg nok gått for nr fire ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå