Gå til innhold

Emil ble født 20.06.07:)


Snørrkvalpen

Anbefalte innlegg

Idag er det 10 dagersiden min lille gullgutt kom til verden!!

Han var 3090 gram og 48cm!

 

Vi dro til sykehuset ved 23.30-tiden den 19. juni (på termindagen), etter 4,5 time med menssmerter og sammentrekninger i magen..

Da var det bare 2 cm åpning, men jeg ble lagt inn pga høyt blodtrykk.

Jeg merket etterhvert at det var rier som foldt på i magen, det ble litt sterkere, men så holdt de seg på det nivået i el lang stund..

 

Da klokka bl 16.00 den 20.juni kom det ny jordmor på vakt, og dette var ei dame som fikk ting til å skje..Det ble raskt 4 cm etter at hun prøvde å åpne mer, og det ble fort sterkere og hyppigere rier.

 

Slik fortsatte det til klokka var 17.30, da tok jordmora vannet. Da kom det kjapt heftige og ganske sterke rier som var så intensive at det nesten ikke var noe pause i mellom...

Fikk sterile saltvannspapler i korsryggen og nederst i magen, for kroppen skulle ikke gi opp nei..

 

Etter 1,5 time med "konstante" rier, kom lille Emil trygt til verden klokka 18.54... Det var en utrolig følelse når jeg kjente at han kom ut. Alt det harde og vonde var plutselig glemt, og jeg kjente bare en enorm lettelse og lykke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med lille Emil! Herlig navn forresten;)

Høres ut som en fin fødsel da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gratulerer igjen så mye! Veldig koselig å få besøk på sykehuset. Her hjemme koser vi oss masse, men er veldig sliten, og jeg plages med å få sove. Lori vil helst bare sove når hun ligger inntil meg, og der blir slitsomt i lengden. Vil også ha Mye pupp. Jeg gleder meg til hun blir større og sterkere. Jeg merker det sliter på både fysisk og psykisk at jeg er så redd for at hun ikke skal ha det bra.

 

Håper det går bra med deg og lille Emil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...