Gå til innhold

Andre med trassige unger på rundt 20 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 20 mnd hyler når han ikke får det som han vil. Det er ikke snakk om gråting, bare rett og slett hyling, og det ekstremt høyt og mange ganger etter hverandre.... Hva gjør jeg med det? Skal jeg kjefte på han, si at nei, ikke lov, eller skal jeg bare ignorere det? Jeg blir gal av det snart.. Han har aldri fått oss til å forandre mening pga hylingen så når skal han skjønne at han ikke kommer noen vei med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ei på18 mnd som e rlikens med hyling.Jeg sier hysj,men hjelper ikke.Tror det er bare å ignorere.har sagt at "du må ikke hyle sånn,da får du jo bare vondt i halsen" men hun skjønner selfølgelig ikke det da :-).

Skrevet

Melder meg på denne jeg...

Har ei på 20 mnd, som hyler og skriker når hun ikke får viljen sin, hjelper jo ikke å ignorere det heller.. Blir gal...

Tenker på hva naboene tror...huff...

Så er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få en slutt på det, så tar jeg imot med stor takknemlighet..

Skrevet

hehe, nei, hun gjør kanskje ikke det. Jeg prøver også å ignorere det, men i blandt så klarer jeg bare ikke..... Snakk om lungekapasitet!!!! Litt av noen lyder....

Skrevet

Jupp, kjenner dette igjen..Min gutt på 19 mnd er likedan..og han hyler til han blir nesten blå..hehe, nei jeg sier bare at "nei, det får du ikke sånt er det bare" så distraherer jeg han med noe annet, så går det en liten stund og så er det glemt. De gangene det ikke funker bare står jeg på mitt, det går ikke så veldig lang tid før han finner ut at det ikke hjelper å hyle. Tror hylingen skyldes at han ikke kan prate og si hva han vil, så blir det til at han hyler, tror også at han prøver meg ut for å se hva jeg gjør og om han får det som han vil bare han hyler.

Skrevet

Dytter litt, vil gjerne høre flere med erfaring! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...