Gå til innhold

Har så vondt på høyre side, sukk!


lille tre

Anbefalte innlegg

jeg burde selvsagt ha tatt det opp med legen, men jeg har ikke time før neste uke. Nå begynner jeg å bli smågal av å gå med dette, men tenker at såpass må mann vell tåle!

Har vondt på høyre side mellom ribbeina og ryggen ( dårlig forklart). Smerten brer seg nedover ryggen når den er på sitt verste. Men den er mest "bare" som en vond "klump" under ribbeina. Rompa på babyen ligger der oppe, men den stikker laaaaaaaaangt utenfor ribbeina :-)

Noen som har erfaring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo litt ut som det jeg er plaga av da. Jeg har hatt vondt snart to mnd, sånn omtrent under de øverste ribbeina på venstre side. I tilegg har jeg vondt midt på ryggen på venstre side. Som regel starter det i ryggen tidlig morgen, begynner å kjenne det forran utover dagen og på kvelden ender jeg rett ut i senga fordi det gjør veldi vondt på begge plasser. Tror rett og slett det er babyen som presser for mye på akkurat forran der. Han ligger høyt oppe, kjenner jeg. Og utover dagen så har jeg gjerne bøyd meg endel, og tipper det blir et slags ømt punkt. Nevnte at jeg hadde vondt der til jordmor, sa konklusjonen min, og hun nevnte det ikke noe videre. Så jeg tror ikke det er noe bekymringsverdig med meg i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være en nyre??....søsteren min hadde sånne smerter,men ingen klump...hun var ikke gravid hell da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vet ikke om jeg har det samme som dere, men det ligner iallefall. Tror lillejenta ligger og presser rumpa opp mot ribbebeina mine på høyre side.. etter jeg har sittet en stund, går det over til sviende smerter, og det sprer seg gjerne litt rundt kropken mot ryggen. (på siden liksom). Musklene mine på samme sted er helt utslitte, kjenner det "knepper" om jeg bøyer meg en spesiell stilling eller er sliten på kvelden. Har dere det sånn også? Og huden min akkurat samme sted er så utstrukket at den svir, bruker aloe-vera gel eller iser det ned med isbiter:) Slitsomt, men det er vel sånn man må tåle.. iallefall er det det legen sier når jeg har vært hos henne. Hjelper å legge seg rett ned helt flatt for meg.. Samme for dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sånn har jeg hatt det lenge. Huden svir også der og det er et lite parti på huden hvor jeg ikke har så mye følelse akkurat nå. Tror dette er normalt jeg, ettersom det er så mange som plages med det. Det jeg synes gjør mest vondt er å kjøre bil langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...