Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 KVINNELIGE??? Ja, særlig!!!
Hera83 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Er nok endel mannlige hormoner i de kroppene ja..
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 moahahahahah... hørte du henne snakke eller?? Tipper halefjæra på at hun egentlig er mann!!! Såg ut som en trance hele dama c",)
Serial mom Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Kjenner veldig godt til det miljøet,og kan si at det finnes ytterst få som ikke har tukla med hormoner...! De tester ikke for dop ifm konkurranser,kun vanndrivende,ettersom det kan forårsake(har har gjort) dødsfall når en er på streng konkurransediett! De vil jo ha store folk på scenen,for det trekker folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå