frøken blå Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Og har du noen oppskrift på saft, syltetøy eller gelè? =)
Dotten Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Er et par år siden nå, så har ikke oppskriften i hodet, men vi laget saft av ripsen. Ellers er det jo noen som liker å spise rips til dessert. Ev. lager eggedosis og har ripsen oppi der, om ripsen er litt sur! Nå er jeg helt håpløs da, og spiser ikke noen form for bær...... så jeg er vel kanskje ikke det beste å komme med tips... he, he.
Pittamitta Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 jEG lager ikke så mye,men det er jo saft,gele,rips til dessert med vaniljesaus "nam:-). Rips is var en favoritt i familien.tror du lager isen likens som til feks en iskake,Eggedosis og krem.Rører ripsen og har i sukker..
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Rips er dødsgodt å lage syltetøy av, sammen med bringebær! SNADDER! Ellers har jeg en oppskrift på ripssaft med vanilje - også knallgod!!
yasmina Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Kake.... jeg har en polsk kakeoppskrift som jeg lager med ripsbaer, den er knall god
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Åh, ja, da kom jeg på det! Verdens beste, mørke sjokoladekake med rips i deigen! SNADDER..!
frøken blå Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Blir veldig glad for oppskriftene deres =)
grå :) Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 går an å lage trollkrem med rips istedetfor tyttebær. veldig godt. står sikkert ei oppskrift på nettet noe sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå